Krokodilklo

Hej!
Jag ni har kanske märkt att jag är bäst på rubriker.. (eller inte). Vi sitter här och tittar på idol. Fan vad dåliga dom är. Tihih. Jag och Emelie har ont halsen. tyck synd om oss. Mig iallafall. Därför har jag hoppat träningen idag. För att fösöka hålla mig frísk till på lördag iallafall. Håller på och kollar lite kända personer från franska revolutionen. Eftersom jag håller på med det i SO:n. Marie antoinette och så. Oj, nu kom en bra snubbe. Hih. ska fortsätta här nu. Kram!

Evelina

PS jag gör en efterlysning. Vart är mina gråa ankelklackar?! Och ja, jag hade tänkt gå i högklackat med stukad stortå. DS

Kommentarer
Postat av: Marre<3

hahah äslkar idol, så jävla sorgligt asså x) <33

2009-09-16 @ 18:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0