louise fasth här. :)

jag kände helt enkelt för att gästblogga. ;D;D
just nu sitter jag hemma hos linisen. drog hit efter vi hade kollat praoplats, vilket gick sådär, kan man säga..
å nu tänkte jag skriva lite kompisbok !

Namn: Torborg Bertsson
Smeknamn: Toran
Födelsedag: 25 juni 1876
Stjärntecken: Jungfru
Telefonnummer: 1245
E-mail: [email protected]
Syskon: Helge, Agda och Majsan
Mina bästa vänner: Ulla-Britta 4-ever <3
Skola: Herre min skapare, inte går jag i skolan?!
Favoritsport: Boul och stickning
Mina hobbies: Fika
Favoritfärg: Skärt och purpurfärgat
Jag leker gärna med: Holger ;o
Vi lärde känna varandra genom: Ålderdomshemmet
Min favoritfilm: Gretas liv
Mitt favoritprogram på tv: Mora i samhället
Min idol är: Elvis, ska bli som honom när jag blir stor!
Min favoritmusik: Klassiskt
Min favoritbok: Hej, jag gillar hallon
Jag äter helst: Palt och ärtsoppa. och gelépudding om jag är på bra humör.
Mitt favoritdjur: Fjäril
Vad jag gärna gör: Bakar kaka
Vad jag vill bli: Elvis Presley!
Min högsta önskan: Att dö
Vad jag gillar: Kaffe
Vad jag inte gillar: Dagens ungdomar
Vad jag tycker om hos dig: Att du kan äta kaka och sticka samtidigt
Det jag önskar dig: ATT DU LEVER LÄNGRE ÄN MIG

yeap, då fick ni veta lite om mig också.

puss, lollo <3

Kommentarer
Postat av: Marinas

nämen lollo heter nt du Louise Eva TORBORG Fasth i efternamn elr vare bara nåt jag drömde om ? :p <3

2009-09-28 @ 19:41:12
URL: http://marinaau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0