Tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig igen.

Hej!
Idag har jag varit i skolan. Hände inget speciellt. Blev klar med SO-"uppsatsen" och lämnade in den till min SO lärare men skulle ge en till min svenskalärare också. Men den blev blöt och gick sönder. Så jag måste skriva ut en ny. suck.. Tänkte egentligen att jag skulle gå till Huddinge musik men får göra det imorgon istället. Nu ska jag gå till mamma och leta efter mina joggingskor som jag inte kan hitta av någon konstig anledning. Hittar dem inte hos papi iallafall. Så de måste vara hos mami. Sen senare är det träning, hoppas det går lite bättre idag. I helgen har vi 2 matcher båda i t-hallen. Skönt! Nej, nu ska jag stänga av musiken och gå till mamma.

Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0