VINST!

Hej!

Idag vare match, en div 2 match. Mot Nynäs. Vi vann med stora 14-0! Vi ägde typ 97% av matchen! Fan vad vi ägde! Efter matchen stannade jag, Emma och Vega kvar en stund och kollade på nån 96 match, sen bestämde vi att vi skulle dra hem och käka, och sen träffas där nere till hj matchen. Så jag och Emma mötte Vega och Jonas i t-hallen till halvsex. Mycket skratt! Den matchen slutade 5-5. Pia är på Ladies Night. Emelie sitter vid sin data. Pappa sover och Robin har en kompis här. (Som ska sova här??) Jag har match igen imorgon samling kl 8. Tidigt! Aja, det får jag leva med. Så jag borde väl lägga mig nu.

Sweet Dreams

Kommentarer
Postat av: Mami

Härligt med skratt!

Ladys Night var skitbra :)

Mami

2009-09-28 @ 19:44:44
Postat av: Mami

Förresten, matchen var inte jämn, inte ett dugg! Ni ägde som sagt! hahaa!

2009-09-28 @ 19:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0