i would jump infront of a train for you

gick hem från skolan efter svenskan. magont och illamående, pallade inte. fattar inte varför inte min mage vill samarbeta. har ofta ont i magen..
sitter och lyssnar på musik och funtar på att slänga in en dvd och kanske försöka slumra lite innan jag pluggar inför provet imorgon. sista provet för teminen. HALLELUJAH!
mycket i skolan nu, plugg, musikalen, lucia osv. måste plugga in mina repliker till nästa vecka. kan typ inget. känns ju sådär lagom bra. sen så måste jag plugga manuset vi har på teatern också.
känner att jullovet kommer passa in rätt bra just nu. ska sova som fahn och bara ligga och softa. käka en jävla massa god mat och vara med familjen. kommer sakna "N" bara. men saknar ju honom hela tiden.
tackar mina tränare för att ni ställt in träningarna i torsdags och idag. vila och bara foka på skolan. tack!

har verkligen kört slut på mig själv den här terminen. jag e sliten. men nästa termin så ska jag köpa en almanacka och börja prioritera. kommer aldrig palla annars. det är ju nästa termin man verkligen ska satsa. nyårslöfte kanske?



tack för att du finns när jag mår dåligt. älskar dig Maria Zois <3


Kommentarer
Postat av: Faster Lotta

Att önska en fin almanacka i julklapp är väl jättebra. Ett tips från mig är att köpa en penna vilken har många färger i en och samma penna. Jag köper mina i bokhandlar. Då kan du enkelt sortera genom att skriva i olika färger. Jag har ex blå färg för jobb, grön för hockeyn och röd för privat.



Ett litet tips från mig :-)



2010-12-12 @ 11:14:29
URL: http://mammaxtre.blogg.se/
Postat av: Marre

Älskar dig med älskling :) <3

2010-12-18 @ 13:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0