längtar

gick ner till bussen idag för att åka till skolan. den var försenad vilket inte förvånar mig, men under att jag satt där och väntade fick jag kramper i magen. sådär som man får när man har mens. men jag har inte mens just nu. håller väl kanske på att komma, brukar ju få mensvärk några dagar innan. men jag har haft såhär förrut och visste hur det skulle bli om jag åkte till skolan. skulle bara bli jobbigt och jag skulle inte må bra eller kunna koncentrera mig på annat. så jag gick hem igen. sitter under täcket i min säng.
imorgon kommer N hit. längtar nått så otroligt. ska bli så himla kul att få träffa honom. så jag tänkte städa lägenheten idag då, när jag ändå är hemma så det är fräscht när han kommer också. 
vi tänkte åka in till stan imorgon han och jag. jag ska köpa en julklapp till emelie för hon köpte till mig igår. och jag har ingen aning om vad det är och som vanligt är jag väldigt nyfiken. det var tydligen nått jag använde varje dag. men kan ändå inte komma på vad är, riktigt irriterande.

måste ha en ny telefon, nån som vill köpa en iphone till mig i julklapp? skulle uppskattas.

 


Kommentarer
Postat av: Faster Lotta

Jag skulle också uppskatta om någon gav mig en Iphone i julklapp. Dessvärre vet jag redan nu att ingen kommer att göra det :-)



Hoppas magontet gått över och att du får en fin dag.



Kram

2010-12-03 @ 10:50:34
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0