min tur nu

ligger i soffan ensam. i pappas bajen tröja och mjukisar. har gått så hela dagen.
snart blire sängen iallafall, är faktiskt trött. imorgon blire vårdcentralen istället för skola. måste bara ringa och boka tid också.
har fått en blåsa i munnen, som gör att hela käften värker. just for your information asså.
ska lyssna lite till på musik sen blire slagga.

saknar min habibi.



i gamla lägenheten, i mitt gamla rum. saknar de lite. gillade att de va en stor lägenhet. att man kunde se till globen från vardagsrumsfönstret. men den nya vi har nu har blivit bra, nya tapeter och nytt golv. vi har fått de mys här med. trodde faktiskt inte jag skulle trivas så bra här som jag faktiskt gör.
hmm.. snygga lurar hade man ju på sig också (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0