strömavbrott

började nio i skolan idag. med en uppsats vi inte ens får betyg på. och vi var tvugna att sitta i klassrummet i 90 minuter även fast man var klar, vilket innebär för min klass att man plågas eftersom vi inte kan vara tysta.
när det var tio minuter kvar så går strömmen. efter ett tag får vi reda på att vi får gå hem eftersom köket inte kan laga någon mat.
nu är jag hemma och ska hoppa ner i badet hade jag tänkt för att värma upp kroppen och se om smärtan i urinröret kanske går över för ett tag. ska nog hoppa skolan imorgon och dra till vårdscentralen istället och göra pissprov och hoppas på att jag kan få penecilin.
så nu ska jag lägga mig i ett varmt bad med ett stort glas med sprite och bara chilla med bra musik från spotify.

see you later

ps. julafton om 4 dagar! :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0