Eftersom Lollo ville att jag skulle uppdatera.

Vaknade vid 11 tiden, men gick inte upp förrän vid kvart över 12. Hade en sån härlig men konstig dröm så jag ville inte gå ur sängen. Idag vill jag inte göra nånting känns det som. Men är riktigt bio sugen.
Men jag ska väl packa upp från Storvreta, har fortfranade inte gjort det. Fixa Prinsens bur måste jag också göra eftersom vi ska till pappa imorgon.
Vi torskade matchen igår mot Tullinge, med 5-1. fi**a... Men Jessica, Stefan och farmor var och kolla (:
Jag fick en födelsedagspresent utav Jessica och Stefan. Den klänningen som jag la upp längre ner. Men som jag sen kom fram till att det inte var den men jag provade den och den satt bra så jag behåller den. På söndag firar vi min födelsedag hos pappa. Har verkligen ingen ork i kroppen. Känner mig helt slut.
Nu ska jag nog äta lite, och fixa lite sen hoppa in i dushen. Och sen antagligen titta på en fiml på datan.

Puss..

Kommentarer
Postat av: Lollo

Bra Evelina! ;) (y) <3

2010-01-10 @ 13:44:23
URL: http://louisefasth.blogg.se/
Postat av: jag

lägg ut bilder på dej när du har jackan på och allt du fick i rpesent!! snälla???

2010-01-10 @ 14:36:34
Postat av: Diana - MissMelody

gud vilken söt blogg du har! älskar bilderna i headern!<3

2010-01-10 @ 15:10:38
URL: http://missmelody.blogg.se/
Postat av: Faster

Vad roligt att du behåller klänningen:) det va så svårt o veta exakt vilken klänning d va som du la ut på bloggen, men det blev ju bra i allafall:)

Du va jätte duktig i går, Stefan känner en kille som heter Kenneth som va i hallen i går när du spelade o han viste vem du var o sa att du är grym målis :)

Puss & Kram fina Evelina <3

// Faster

2010-01-10 @ 16:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0