Helgen

Lördag- Så spelade vi match i Nynäshamn, en div 2 match så vi vann med 12-2. Fast jag släppte in mina första mål i div 2 serien. Nu står det typ 42-2 eller nått sånt för oss. Så det är sjukt bra! När jag kom hem så skulle mina fastrar komma. Och min farmor. Så jag fick lite presenter. En tröja av pappa och pia som var för liten så Emelie fick den, en Tee av Jessica & co, en massa örhängen och en mask av Nettan fick också 500:- av farmor. Kommer inte ihåg mer.

Söndag- Var på jävligt dåligt humör var väldigt deppig också. Spelade match i Tungelsta. Vi förlorade med 3-1. men jag tycker tavlan ljuger för vi var mycket bättre och hade fler skott på mål. Vi hade 29 skott på mål varav ett kom in. Och resten av dan så gjorde jag ingenting. Var bara sur och deppig, så jag låg i sängen resten av dagen.

Nu sitter jag i skolan och ska snart ha språk *snark*. Efter skolan så ska jag till BUP. och sen hem och plugga. Skulle ha gjort klart en massa matte till idag men jag strunta i det. så det blir bara massa matte idag. -.-

Men nu ska jag logga ut.

Johanna Helgesson hälsar också (;

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0