"Några smulor till duvorna min vän sen går vi hem."

Hej!

Kan ju börja med att säga att vi åkte ut i kvarten i Storvreta på straffar mot ett finskt lag.
Men jag har haft väldigt kul.

Igår var det min födelsedag. På förmiddagen åkte jag och Emma till Stuvsta och kolla lite på Hi-Sport Outlet. Emma la undan lite skid kläder och sen åkte vi hem. Emma gick till sig och åt semlor. Och jag gick hem och städade. Vid 4 tiden kom mormor & morfar, vi kollade lite på bilder från Kanarieöarna. Efter en stund kom Adam och Mattias. Så när vi hade kollat på bilderna klart så gick vi och åt. Fläskfile i soja och ris. Det är så gott! När alla hade ätit upp så gick vi ut i vardagsrummet för att jag skulle öppna mina presenter. Jag fick ett halsband som Adam hade gjort. Presentkort på farsta och på SF och en bok av mormor & morfar fick och Grease - den svenska versionen på Göta Lejon av dem. Sen fick jag ett presentkort på Berns i Huddinge utav Hakam. Utav mamma har jag fått ett halsband, en reflex och en fjällräven jacka! Jackan blev jag nog gladast för. Så tack så mycket för alla presenter

På söndag ska vi fira hemma hos pappa. Hoppas på att få lite presenter där också. 

Ex. på vad jag önskar mig mer:

Svarta eller Vita Converse
En svart eler vit klocka med strass från Ur & Penn
Mer presentkort
Pengar
Ipod touch eller en Ipod nano (senaste)

Nu så ska jag chilla lite. Kram.. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa bilder på allt du fått!!!!:P

2010-01-09 @ 16:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0