New Moon

Hejsan snyggingar!

Efter skolan åkte jag och Louise iväg till Heron och kollade på bio. New Moon blev det. Vi hade grymt kul i salongen och det blev mycket skratt. Kvällen blev helt enkelt riktigt bra! En härlig start på terminen! Ser framemot det fler gånger. Vi kom också fram till att Taylor Lautner är GRYMT snygg! Och att man kanske ska kissa innan man går in i salongen. Iallafall om man har en lite blåsa. Och då syftar jag på mig själv. Nu ska jag tvätta bort sminket och titta klart på Paradise Hotel. Och sen kolla igenom den nya Frida tidningen och sen försöka slumra. Så vi höres imorgon. Imorgon har jag bara träning på kvällen, en träning jag ser framemot! Godnatt alla hetingar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0