orkar inte

Idag är allt fel. Jag är inte på bra humör. Vill inte vara hos pappa, vill inte vara hos mamma, vill inte till skolan imorgon, vill inte vara i Huddinge. Jag vill bara bort, sjunka genom jorden liksom. Och att vi förlorade matchen idag hjälpte ju inte till heller.. Tungelsta *****. Har mycket matte att plugga också. Men jag fattar ju nada, så då blire lite svårt. Och har ingen lust till det heller, känner bara att jag kommer bryta ihop. Som att allt faller isär. Vill bara vara ensam. Lite svårt när man har folk omkring sig 24/7. Jag känner hur paniken smyger sig närmare huden, men jag behåller lugnet.

Nu ska jag borra ner mig ännu längre ner i min säng och dö.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Då har vi något gemensamt idag

2010-01-17 @ 18:55:22
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/
Postat av: Marre

Älskling! om du mår dåligt mår jag också dåligt :(<3

2010-01-18 @ 18:05:15
URL: http://mariish.blogg.se/
Postat av: Faster Lotta

Dö ska du väl ändå inte göra Evelina. Tids nog förstås, men verkligen INTE nu. Du har hela livet framför dig. Även som vuxen har man dagar man helst vill dra täcket över huvudet. Tror de flesta har sådan dagar. Försök att komma på fem bra saker med dagen. Fastän dagen har varit pruttdålig. Handlar om att vända den negativa tanken till positivt. Att se att det trots att dagen varit dålig finns saker i ens liv att glädjas åt. Testa, det kan funka för dig. Köp en fin bok och skriv ned dessa fem punkter varje dag. Ett tips bara.

2010-01-23 @ 22:41:52
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0