Out here on my own

Försökte att göra ett videoinlägg, men det är väl inte min dag idag direkt. Skolan var sjukt tråkig, och jag kände mig mest i vägen. Nu spelar musik på högsta och jag sitter i min säng ensam hemma. Imorgon kvart i ett är det match i Nynäs. Den vinner vi. Och jag kommer hålla nollan igen. Sen efter det kommer mina fastrar och kusiner och firar min födelsedag. Ska bli roligt! Vet inte riktigt vad jag ska göra. Kanske ska jag kolla på en film (?) Jag ska ta det lugnt iallafall.

Har gått ner några hekto, hur många vet jag inte, 3 kanske.. Inte så mycket men det är nånting iallafall. Ska fortsätta jobba.

Hörs kanske sen.









"Jag är ett andrahandsval."

Kommentarer
Postat av: Marina

Du i vägen ? :o

Jag kände mig typ mobbad hela dagen i dag i skolan.. <3

2010-01-15 @ 22:25:58
URL: http://marinaau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0