Så häng dem långsamt

Hallojsan!

Idag har jag inte haft 2 lektioner, har även haft 3 timmars håltimme. Så lunchen spenderades på donken. Och det var nice, jag hängde med Rebecka, Marina, Oliver och Tara. På musiken tränade vi på våran musikal som vi ska ha i 9an. Den heter "Du spelar roll" och handlar om judarna i ungern under kriget, och om hur Raoul Wallenberg hjälpte till. Och om vad som hände och så. Känns inte så jätte roligt just nu men det blir säkert bra sen. Sen har jag bara haft språk i 40 minuter. Men jag gick på extra matte efter skolan också. Måste gå där eftersom jag suger på matte. Nu ska jag strax äta lite, och sen blir det träning mellan halv 8 och halv 10.

Och om någon vill köpa kakor av mig så säg till, jag har:

1 Havreflarn med choklad
3 Kajsas cafekakor (chokladkakor med chokladbitar)
3 Lillans lösgodis

Burkarna kostar 50:-/st

Sålde precis min sista burk med chokladbollar till Rebecca som fyller hela 15 år idag! Happy Birthday!

Nu måste jag käka! Bye!




Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

tackar! :) <3

2010-01-13 @ 21:23:06
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0