3 Juli

Halloj!

Var nere med Pappa och Pia i centrum en stund förrut. Och det är typ det jag har gjort. Det händer verkligen ingenting här! Och jag har ju iochförsej inte alls någon lust till nått heller. Vill typ bara...... dö (?). Neä, men jag vill inte göra nått samtidigt som jag vill att det ska hända nått. Men jag ska nog måla mina tånaglar tror jag. Inressant va?
Imorgon blir det nog ingen uppdatering, om det inte skulle va att det blir nått på morgonen. Eftersom jag ska till Grönan imorgon med Pappa och Pia. Emelie får också följa med! Yeap..
Pia hålle just nu på att göra en fisksoppa, och just nu så luktar det inte speciellt gott. Jag tycker inte fisk luktar gott. När hon är klar så ville hon att jag skulle baka en kladdkaka till imorgon, så det gör jag när hon är klar.
Har fahn inget att skriva babes!






För övrigt, så tycker jag att jag är jävligt ful idag. Men vafahn, jag bjuder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0