Blir så jävla trött på....

- Att folk röker på balkongen i mitt rum.

- Att det luktar rök så in i helvete när de röker på min balkong.

- Att de inte inser att man hör att de snackar när fönstret fortfarande är öppet så man inte kan somna om.

- Att de inte inser att röken kommer in genom de ÖPPNA fönstret även fast de stängt balkongdörren.

- Att en liten jävla fläkt inte hjälper.

- Att folk inte kan stänga dörrhelvetet efter sig.

- Att folk lämnar balkongdörren öppen så att morgonljuset strömmar in rätt i ansiktet på den som faktiskt försöker sova för att den personenn faktiskt vill sova bort dagen.

-  Att det är så jävla kvalmigt ute.

- Att jag är så jävla lat.

- Att jag träffar mina vänner för lite.

- Och att jag är för lat för att ta tag i det själv.

- Att mitt sommarlov för det mesta går ut på att sitta inne och ruttna.

- På att min familj vill åka och bada när det är fint väder varenda gång fast jag hatar att bada.

- Att vi flyttar om 6 veckor och att jag är totalt emot det även fast jag vet attt vi måste.

- Människorna som ska flytta in i våran lägenhet.

- På att det är 3 år kvar tills jag fyller 18.

- På att det är ett sånt jävla äckligt väder ute, kan de aldrig regna ?!

- På att jag inte kan pallra mig ut nån jävla gång och bli lite social.

- På att jag inte har någon pojkvän.


Tre år kvar, Tre år kvar, Tre år kvar.......

BTW. God morgon..

Kommentarer
Postat av: Fasrre Lotta

Oj, oj, oj. Jag kan känna igen mig lite. Tänker på Malin och hur det var för några år sedan.



Allt är inte nattsvart, fastän det kan kännas så ibland.



Bamsekram till dig från mig

2010-07-18 @ 23:31:03
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0