Cosmonova

Jag åkte iväg med mamma, hakam och emelie på cosmonova idag. Innan var vi och fika i nån trädgård. Och jag fick betala för att mamma inte hade några pengar på sig. Kalaset gick på lite över 200. Men mamma betalar tillbaka sen som tur är. Vi tittade på Dinosaurier 3D. Och jag tyckte den var bra! Jag har varit intresserad av dinosaurier sen jag var liten, och kan väl några namn fortfarande. Tyrannosaurus Rex är ju svår att glömma. Jag tycker han ser så rolig ut när han springer, med hans jättelika ben och pyttesmå armar.

Nu sitter jag, pappa och Pia och tittar på nån film som de köpt, It's complicated heter den. Den är väl helt okey, är väl inte min typ av film. De är väl typ en romantisk komedi, jag föredrar action. Så klockan nio går det en film som jag ska se på sexan. Jag tror den hette Drakarnas rike. De är med Christian Bale så den måste man ju se!

Uppdaterar senare! 


Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Dinosaurier är cooola :D

2010-07-23 @ 10:21:08
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/
Postat av: mami

Tack för lånet gumman. Tur att du har bättre koll på ditt visakort än vad mami har (strandväskan, ingen bra plats när man ska till Bergianska trädgården). Minnet är bra men kort - men det tillhör sjukdomsbilden ;) hihi! Du har sett att pengarna sitter på ditt konto va'? Puuuss



2010-07-24 @ 22:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0