Didn't go the way I wanted

Igår:  Åkte till Pias jobb, var med henne när hon gav blod på blodcentralen för de hade brist på hennes blodgrupp. Sen gick vi upp till hennes arbetsplats. Läste några tidningar och åt glass medans hon jobbade.
Vid kvart över 4 åkte vi hem. Pappa hämtade oss i centrum och sen åkte vi till Jessica. Vi åt god mat, skratta, prata, fika och lekte lite med mina småkusiner. Vi åkte hem kvart över tio, lämnade farmor på vägen hem och sen åkte vi hem till oss. Jag var helt slut, efter en liten stund på datan fixade jag mig för sängen och nästan så fort jag la huvudet på kudden somna jag. Lägger in bilder i ett annat inlägg sen.


Idag:  Ska jag nog inte göra nånting, vara hemma och titta på teve. Chilla.. Har ju den delen på månaden också, så har ju inte sån stor lust till att göra nått. Så det kommer inte hända nått idag.

Lägger in bilder lite senare, för jag måste äta nu. Är så hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0