Godmoooorgon!

Hejsan!
Jag och Rebe vakna väl upp vid kvart i ett eller nått sånt. Vi somna runt 10 över fem så det var väl kanske inte så konstigt.
Igår så titta vi på Titanic och åt glass. När vi tittat klart fick vi sån obehglig känsla i kroppen så vi gick till vardagsrummet och titta på Kopps. Garva mycket! Efter att vi suttit i vardagsrummet ett tag och samtalat med Rebes mamma och pappa så gick vi in i Rebes rum igen och kolla på Johan Glans, Tour of Skåne. När vi hade sett klart den var det dags att lägga sig. Somna väl ganska fort båda två tror jag.
Idag ska vi inte göra nått speciellt tror jag. Jag sticker väl hem sen lite senare och käkar, sen måste jag träna. Efter glass och sånt här. Så träna MÅSTE jag göra ikväll! De är typ det som händer just nu, Madicken på Junibacken går på teven så vi småtittar väl lite på det. Ha det grajt!


Kommentarer
Postat av: lucke

sv; okej, samma här ;D

2010-08-01 @ 08:38:25
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: LittleJoanna

Hej! Kolla gärna min blogg!

2010-08-01 @ 09:24:19
URL: http://JAnderssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0