Hammarby - Brommapojkarna

SÅ JÄVLA BRA! BAJEN VANN! DE ÄR I SEMI I SVENSKA CUPEN! VILKEN JÄVLA MATCH, HELT OTROLIGT! OCH JAG VAR DÄR! SÅ JÄVLA RÄTTVIST!

Skit, va bra det var. Ja, ni som är intresserade har ju säkert hört på radio och teve. Så jag behöver inte ta upp allt som hände.

Fick en T-shirt utav Jessica, med Linus #17 på :) I'm happy. Skulle också säga att Jessica är min favvofaster för det. Heheh.

Imorgon ska jag nog inte göra nått speciellt. På söndag ska jag och pappa gå på match igen fast då spelar de i serien.
Nu ska jag bara chilla!


Kommentarer
Postat av: Faster Jessica

Bra där Evelina!

Puss & Kram

2010-07-21 @ 23:22:21
Postat av: Emelie (syster)

Fin bild på dig :)

2010-07-22 @ 00:09:16
Postat av: Larsson

Va fin du är evve! :D<3

2010-07-22 @ 16:24:18
URL: http://Emma.johnlarsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0