He was a friend of mine

Gick upp 8 imorse. Bussen åkte vid kvart över nio tiden kanske, tog 2 timmar att komma dit. Jag var grymt trött på bussen och sov väl i kanske 20 minuter sammanlagt där. Och jag behövde nog de få minutrarna, hade nog inte orkat annars. Gick runt, åt, gick runt, kolla på delfinerna, gick runt, gick till bussen, åkte hem.
När jag kom hem så var vi bara hemma en snabbis sen gick jag, pappa och pia till Kina Thai och åt. Gött! Och sen satt vi där och prata med Lena och Tapio som var med också. Nu ska jag kanske tvätta av mig smink och borsta tänderna tror jag. Vet inte om jag ska fortsätta och kolla på de jag somnade ifrån på Batman Begins från igår eller om jag ska läsa lite. Får se..... Läser nog lite tror jag. Jajaja, ska nog fixa nu. Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0