Morning.

Godmorgon solstrålar!

Jag har varit vaken ett bra tag nu, vaknade vid kanske nio tiden nånting och kunde inte somna om. Igår kväll funderade jag på om jag skulle springa idag eller på fredag. Men det blir på fredag imorgon alltså istället. Pallar inte idag.
Pia kom precis hem från Finland med en muminpåse till mig (Godis!) jag tackar och bugar!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Får se vad som händer. Egentligen vill jag åka iväg och shoppa men jag har typ 500 kvar av pengar som jag fått och vill inte slösa dem på en dag. För då har jag ju inget kvar till resten av sommaren. Om man ska på bio, fika med en kompis eller om jag vill köpa något på Gotland.
Jag åker till Gotland typ vecka 32 tror jag. Och ska vara där under medeltidsveckan.
Sen vecka 33 är de innebandyvecka. Men jag missar de 2 första dagarna eftersom jag fortfarande är på Gotland då.
Om nio dagar kommer Maria hem!!! Längtar efter henne. Och när hon har kommit hem och vi hittar någon bra dag så ska vi åka iväg och kolla på Eclipes. Jag har ju sett både Twilight och New Moon så nu måste jag väl se den här också då, men jag är inte världens fan eller så. Jag blir liksom inte helt lyrisk eller hysterisk när Taylor och Kristen kommer till Sverige tex. Visst, det kanske är en stor grej men jag känner inget behov av att stå i kö i flera timmar för att köpa en biljett och stå och titta på dem (eller titta och titta man ser väl de knappt i folkvimmlet) och inte ens höra vad de säger för att en massa fjortisar skriker i örat på en. Nej.. Då väntar jag hellre en stund tills hysterin är över och man går och kollar på filmen när det inte är så mycket folk i salongen.

Nu ska jag äta frukost!

PS sorry att morgoninlägget blev värsta harrypotter boken typ DS

Kommentarer
Postat av: Xue

NICE SITE WELL DONE

2011-01-19 @ 08:52:10
URL: http://xue.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0