Noice

Sitter hemma och lyssnar på Noice. Har klätt på mig och ska borsta tänderna och så nu och sen går nog jag till mamma och sover där. Har varit hos pappa så länge nu. Men jag ska fixa till lite i mitt rum innan jag drar. Helt otroligt hur man kan stöka ner i ett rum så fort som jag gör. Var ju inte alls länge sen jag städade där och nu är det grejjer överallt igen. Men nu städar jag igenom det lite snabbt bara. Vet inte vad jag ska göra hemma hos mamma heller bara. Gosa med min lilla plutt. Men annars har jag ingen aning. Min nya medeltida klänning har kommit så jag ska väl prova den. Får väl ta och titta på en film inne i mitt rum hos mamma om jag inte kommer på nått bättre. Hmm, jag har inget speciellt att skriva.. Som vanligt..


Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

noice äger :D

2010-07-08 @ 22:07:28
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/
Postat av: Faster Lotta

Noice lyssnade jag också på. Dock mycket lääänge sedan :-)

2010-07-10 @ 21:41:43
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0