S t e k e r h a m b u r g a r e

Sorry för den dåliga uppdateringen. Men det är så det kommer va, det är för varmt för at blogga.
Imorse vakna jag först halv 7 av att jag typ inte kunde andas och att det så himla varmt i mitt rum. Så jag gick ut och la mig i soffan istället, somna om och vakna vid 11.
På eftermiddagen har jag varit och solat/badat med mamma och Hakam, och nu steker jag hamburgare (Jag är kvinna, jag kan göra 2 saker samtidigt)
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Kolla på allsången (?) Fast jag hatar den, de har så dåliga artister nu. När jag var liten var det jätte bra, men inte längre. Anders Lundin kan ju gå och pilla sig i röven..
Jag står i köket i tights och BH. :DD Bara så ni vet.
Nej, nu blire väl jag som åker på att duka. Suck..
Ska försöka lägga in bilder från bajen matchen sen också Och lite från andra grejer.


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-14 @ 00:36:39
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Faster Jessica

Kiki va ju bra :)

Puss

2010-07-14 @ 09:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0