Soft

Besiktaren var här och våran lägenhet som vi har nu är ju så mycket fräschare än den som vi ska flytta till, men de skulle fixa ganska mycket. Nya tapeter i mitt rum, måla om i hallen, fixa köksluckorna och nytt golv i vardagsrummet. Ja, lite sånt.. Men det blir nog bra sen när jag och pappa fått fixa till lite där nere.
När jag kom hem satte jag mig i fåtöljen och kände hur jag bara blev tung och jätte trött. Så jag somnade och sov i 2 timmar. Jag vaknade upp för 35 minuter sen. Och nu sitter jag här med datan i knät och tittar på teve om vartannat. Nu ska jag titta i lite bloggar!

Kommentarer
Postat av: Emelie (syster)

Vadå ''jag & pappa'' jag då ? jag ska också bo där, det är inte så att jag bara bor hos mamma eller hur?

2010-07-05 @ 19:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0