Vet ni..

.. jag har grymt tråkigt just nu.
Man kanske skulle ta och dra på sig lite myspys kläder och städa upp i rummet lite. Städade ju igenom mitt rum för inte så länge sen men jag tror jag får göra det igen. Det går ganska snabbt. Måste packa upp och tvätta också. Vuxenpoäng!
Lyssnar på Melissa Horn.. Bara så ni vet..
När jag städat klart kanske jag tittar på Jarhead igen.
Hmm...............................................................................................................
.......................................................................................................................
.......................................................................................................................
.......................................tystnad......................................................................
........................................................................................................................

Ja.. Hejdå


Kommentarer
Postat av: simone

vilket häärligt foto :D

2010-07-01 @ 16:54:13
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0