You've been living you life alone

Vaknade vid halv tolv kanske, kände inte för att stiga upp så jag smsade lite sen tog jag upp min bok och fastnade. Läste fram till 4 då var jag tvungen att slita mig. Drog på mig träningskläderna, och när jag går ut i vardagsrummet säger pappa att vi ska äta ute och att vi går om en halvtimme. Så det bara att byta om och tvätta bort gårdagens smink.
Åt penne pesto, jävligt gott! Pratade med Pias mamma som var där också. Pias kusin från finland var där också. Och han skulle åka hem imrogon så de ville träffas lite.
När vi suttit på Fatburen (som resturangen heter) i några timmar så gick vi till O'learys. Pappa och Pia spelade lite och jag typ... satt.. sen tröttnade jag så jag gick hem. men efter en stund så kom pia också hem. pappa är kvar...
Nu ska jag bara chilla, prata med vänner på msn. Imorgon händer väl inget, MÅSTE träna imorgon! Så äre bara.
Ha en härlig kväll, uppdaterar sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0