Finally home..

Japp, hemma! Vad säger man? Borta bra men hemma bäst.
Har varit hemma i typ en timme nu tror jag. Mycket skönt att få komma hem. Men.. Jag älskar allt där uppe! Människorna, luften.. Jag älskar till och med att vara i skogen när jag är där uppe! Allt är annat.. Allt är bättre.
Vi fiskade varje dag, pappa fick några rikigt stora regnbågar det var grymt mycket fisk i sjön och man såg hur det hoppade på vattenytan.
Igår så var jag och Emelie med Elin och Emelie. Emelie och Emelie badade, och min Emelie trampade på en glasbit som låg på bottnen och skar sig i foten. Men Sture fixade det så hon blev omplåstrad.
Jag tog inte så himla mycket bilder, mest från gårdagen. Och de få jag tog tog jag med mobilen så det är ju inte världens bästa kvalite. Men ni överlever. Ni kan få en bild iallafall.





okey, två då ;)

1bilden: Emelie Magnusson & Emelie Andersson badar i Nölsjön, med den Jämtländska naturen i bakgrunden.
2bilden: Jag och Lisa. Hon skulle absolut sitta i mitt knä. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0