Första dagen på sommarlovet.

Godmorgon!

Igår var en väldigt fin dag är nöjd med mina betyg och allt blev bra! Jag skippade Gömmarn eftersom jag var jätte trött och hade otroligt ont i fötterna. Gick ju i högklackat hela dagen igår.
Mormor & Morfar kom och fikade, vi åt en väldigt god jordgubbstårta.
Sen på kvällen la jag mig i soffan och tittade på youtube och vid 11 tiden höll jag på och somna så mamma sa åt mig att jag skulle gå och lägga mig, så jag borsta tänderna, tvätta av mig sminket och la mig i sängen. Jag hann inte ens lägga på mig täcket innan jag somnat. Var så sjukt trött! Men det är väl inte så konstigt, den här terminen har varit ett helvete.
Jag vaknade tidigt och sen kunde jag inte somna om. Och nu har jag ätit frukost och så ligger jag i soffan, igen.
Fick ett sms, ska kolla vad det var. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Faster Lotta

Vad skönt med sommarlov. Jag minns den känslan mycket väl. Vilken fin bild på dig Evelina.

2010-06-11 @ 13:58:47
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0