Husabymarken

Var hemma från marknaden vid 7. Och har haft det så bra! Roligt och allt! Sen så tackar jag ju inte nej till lön, så jag fick lite i egen ficka (thankyou) .
Nu är jag jätte trött, så jag ska duscha av mig lite (luktar ju stål och plåt hela jag) sen ska jag sova.
Imorgon så ska jag på stadsvandring med skolan. Ser fram emot det men ändå inte. Jag vill lära mig att hitta i Stockholm eftersom jag är så grymt dålig på att hitta men samtidigt så pallar jag inte gå, lat som jag är. Och sen så har jag ju stått upp hela dagen idag så fötterna har fått tagit lite stryk. Menmen, jag vill ändå göra det eftersom det är det sista vi gör i åttan.
Skolavslutning på torsdag! Ska bli riktigt nice med sommarlov är så grymt skoltrött, men det sista man ska göra av allt i åttan är en 2 timmars uppsats i engelska som inte kommer med på betygen, bara för att träna inför nationella.
Längtar till TORSDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0