Ny design!

Titta på min fina design nu! Visst blev det bra!
Och om ni undrar vilka snyggingarna är på sidan så är det mina favorit skådespelare.

Christian Bale - American Psycho, Batman Begins, The dark knight etc.
Jake Gyllenhaal (min man) - Brokeback Mountain, Donnie Darko, Brothers etc.

Idag har jag varit med Rebecca och vi fotade och fixade lite som ni har märkt. Sen så gick jag vid kvart i sex och då gick jag upp till mamma och hämtade mina nycklar och sen vidare ner till centrum och mötte Pia. Eftersom att det bara var hon och jag som skulle äta ikväll så åt vi på Fatburen i centrum. Jag åt en oxfile planka. Det var helt okej. Och nu är jag mätt och tittar på Teve och är inne på datan sanmtidigt. Såå...... Det händer inget speciellt.

Så, Ciao sålänge!


Kommentarer
Postat av: Teodorlina

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2011-11-09 @ 05:33:36
URL: http://teodorlina.blogcheapster.com
Postat av: Teodorlina

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2011-11-09 @ 05:33:51
URL: http://teodorlina.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0