Slappdag

Hejsan!

Vaknade upp vad halv 12 typ men ligger fortfarande i sängen. Försöker se slutet av en film men den hakar bara upp sig hela tiden.
Snart ska jag iallafall dra mig upp för att ta en snabb dusch, hänga upp tvätt och packa lite iallafall. Sen ska jag till mormor & morfar för att äta mat. De ville träffa oss innan jag och Emelie åker.
På torsdag morgon går jag upp vid 4 för att fixa det sista innan vi åker vid 5 på morgon. Då är vi framme där uppe vid 1-2 tiden på eftermiddagen. Och då kommer jag inte ha nån dator och mobilen kommer inte funka så ingen kommer kunna få tag på mig. Så ni vet. Det kommer inte vara nån ide' att försöka ringa eller smsa. Nu ska jag dra igång här. Försöker uppdatera ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0