Sool!

Hallå där alla goa glada!

Gav med mig och vaknade vid halv tio tiden efter att ha försökt somna om timme efter timme. Men efter som persiennerna är uppe och ljus strömar in i mitt rum från typ kl 7 på morgon och jag inte orkar gå upp och ta ner dem för att ändå sen ta upp dem igen och senså kommer det sopbilar kl 8 på morgon och låter. Suck.. Fattar de inte att folk är lediga?!

Idag ska jag leka med Rebecca Adnell. Vi ska sitta i sandlådan med hink och spade och göra sandslott och kasta sand på varandra...
Neeeeejj, kanske inte. Vi ska ta foton och göra en ny design till bloggen. ÄNTLIGEN! Är så otroligt trött på den här fula och tråkiga designen. Så vi träffas några timmar för att fixa det. Och senså vill jag ju träffa henne för att det var så länge sedan också. Men senare ikväll så ska hon till stallet. Jag och Pia funderade på om vi skulle äta ute ikväll eftersom att det bara är hon och jag som ska äta middag ikväll. Pappa jobbar kväll och Robin är hos sin pappa. Så det kanske blir sushi på News? Hoppas! Nu ska jag gå på toa för jag är jävligt kissnödig! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Wiiiieeee :D <3

2010-06-17 @ 11:50:27
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0