Goodmorning!

Vakna för ett tag sen. Och nu ligger jag i min säng. Fullt påklädd. Var så trött igår så jag somna med allting på. Sminket tvätta jag bort för en stund sen, det var ganska utsmetat vid det laget och jag hade eyeliner i hela ansiktet och på händerna. Hahahah.
Idag blir jag hemma. Som jag varit resten utav veckan. Det här viruset vill helt enkelt inte släppa.
Jag kommer vara ensam hemma ikväll. Så skönt! Bara kunna göra det jag känner för.
Så jag tänkte göra mig lite fin för mig själv. Eftersom jag ändå inte kommer ha något bättre för mig.
Jag ska nog locka håret. Hihih. Måste ju passa på när jag har tid nu ju!
Jaja.. Ska väl snart gå upp och äta lite frulle. Hörde nyss att Robin la nått i mikron så då vet vi att han är uppe också.

Fan, vad jag längtar till sommaren. Vill åka till Jämtland. Som vi ska göra under midsommar. Var riktigt länge sedan vi var där uppe! Och jag har aldrig varit där under sommaren.
Och Winnerbäck konserten i sommar! LÄNGTAR!
Jag hoppas mamma har pengar så vi kan åka till Gotland också under medeltidsveckan.

Så otroligt tråkigt väder här just nu.. Blåser som bara den och mulet typ. GE MIG SOMMAR!


Jag i somras!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0