Stan

Idag så hoppade jag över musiken, eftersom jag och några klasskompisar skulle åka in till stan och filma en film till ett engelska projekt. Vi hade ganska konstiga kläder på oss, så det var mycket blickar och jag vet inte hur många gånger vi har kommit med på kort. Roligt var det iallafall! Och vi gjorde allt på engelska! Men nu är jag jäte trött, ont i fötterna och helt... typ... mör. Eller vad man säger. Ska nog ta mig ett snabbt bad.

Ikväll så ska jag till teatern, för det är avslutningsfest där. Det kommer bli chill! Men får se hur länge jag orkar vara där. Jag ska ju på träning med den gruppen jag är i inför stadslaget. Så jag ska ta det lite lugnt ikväll så jag är fräsch till imorgon. Men nu ska jag vila!

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0