Tack ?!

Mådde rikigt dåligt i måndagskväll och det slutade med att jag var hemma igår. Var bara hemma och chilla. Så skönt. Har en irriterande rethosta och huvudvärk.
Och idag började dagen som vanligt för jag tänkte att vi har ju en sån kort dag så jag pallrar mig iväg trots huvudvärken. Och när jag var klar så gick jag ner och när jag var på parkeringen här utanför så skickade jag ett sms till Emma i min klass.

EV: Är du på bussen?

EM: Nej, vi har ju sovmorgon!

EV: Till? Tack för att någon sa till också..

EM: Ååå, förlåt. Till kvart i tio.

EV: ok..

Fatta hur mycket mer jag hade kunnat sovit! Så irriterande! Och sen så ska man gå i skolan 4 timmar. Känns ju lönt. Funderar på att vara hemma iallafall. Dels för att det bara skulle vara 4 timmar i skolan. Dels för att jag har en sån jeekla huvudvärk så det tom gör ont i ögonen och att titta ner gör också ont. Och vi har inga värktabletter hemma. Så... jag vet inte. Får se hur jag gör.


Kommentarer
Postat av: Knutanette

Nice site keep it up

2011-05-17 @ 10:09:50
URL: http://knutanette.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0