Tumme ner..

.. för min uppdatering. Jag vet..

Men jag har annat för mig just nu än att sitta vid datan.
Det är vackert väder ute, jag har grymt mycket plugg och jag måste träna och så där emellan.
På måndag har jag teater föreställning så efter att det är slut kommer jag få lite mera tid för skola, men jag måste fortfarande träna. Här om dagen så fick jag en kallelse för uttagningarna till Stadslaget i Innebandy för flickor 95. Så det är verkligen dax att sätta igång och verkligen hålla igång under sommaren!
Om en stund så har jag träning så jag ska strax byta om. Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Faster Lotta

Stadslaget, vad roligt!

2010-05-20 @ 21:27:08
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0