det löser sig

vaknade upp med världens jävla huvudvärk och ett äckligt jobbigt illamående. vaknade runt kvart i tio och låg och drog mig i sängen några timmar. mamma och jag bestämde redan igår att jag skulle stanna hemma idag eftersom jag mådde så dåligt igårkväll. idag har det varit ganska lugnt, bara huvudvärken som stört mig eftersom ipren helvetet inte hjälper. måste ha starkare grejer. har blivit klar med all NO iallafall. har inga "testa dig själv" kvar, känns jävligt skönt. ska börja laga lite middagsmat här. blir jag som får göra det idag, men vet inte riktigt vad jag ska göra men det löser sig alltid. det är typ mitt tankesätt; "det löser sig". sen ska jag städa upp lite snabbt här, sätta på en tvätt osv. springer runt här med mjukisbyxor och ett linne, så jag ska sätta på mig lite bättre kläder, kladda på lite smink och om jag hinner försöka plugga till hemkunskaps omprovet sen är det iväg till teatern. känns ju lagom roligt att gå dit i det här vädret. men samtidigt skönt med en promenad. ja, ni vet. det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0