från hjärtat

efter lite tårar och näst inpå en ny panikångest attack och även tre timmars sömn (kl 18-21), så mår jag lite bättre. de va skönt att få sova, få fly verkligheten lite. har pluggat svenska och läst ut hela häftet så jag fick tänka på lite annat också. ska nog plugga nått annat nu, sen slår jag på en VHS och försöker sova igen.

imorgon ska jag plugga, sen på eftermiddagen ska jag och emma larsson till björkängshallen
för att titta på ishockey. Huddinge - Vallentuna tror jag det var. ska bli kul faktiskt
och de var ett tag sen bara jag och emma hängde.
sen att man får se lite hockeykillar skadar ju inte heller, ellerhur? ;)



finaste emmalainen (:


Kommentarer
Postat av: Larsson

:D <3

2010-11-21 @ 12:03:41
URL: http://emma.johnlarsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0