jag tror på det här

kom hem för ungefär en timme sen. helt okey dag. men fanns inget fokus på sista lektionen, var galet trött. nu försöker jag ragga skjuts till träningen. mamma kan inte köra, pappa kan inte köra, tränarn kan inte köra. har skickat mess till en mamma nu och väntar på svar.
nu ska jag bara chilla tills klockan är halv sex då ska jag byta om. och om jag inte får nån skjuts så får jag väl gå ner då. men är ju inte precis taggad på att gå i det här snövädret. men vad gör man inte.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är vinnaren utsedd i dagens snyggaste blogg!

Gå in och kolla på min blogg om det var du? :D



Kul att du ville vara med i min tävling, och hoppas du är med i fler som kommer framöver! / PimpimBorg :D

2010-11-09 @ 23:11:40
URL: http://pimpimborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0