like we used to

kom hem för en timme sen.
skolan flöt på bra. de ända jag är orolig för är matte provet. kände mig så säker på det.
men sen när jag fick papperet så fattade jag nada. det har gått bra i matteboken. men jag förstår inte
frågorna min mattelärare skrivit, (eftersom han skriver väldigt osammanhängande). men det är bara att
hålla tummarna och hoppas på ett G. eller ett G- åtminstonde.
min hemkunskapslärare pratade med mig om det provet. att det hade gått dåligt och att hon tyckte
jag skulle göra om det. och jag sa till henne att jag mått dåligt och att jag bröt ihop i söndags.
hon sa att hon sett att jag inte mått så bra, att sett trött och sliten ut och att hon varit orolig för mig.
sen sa hon att jag får göra omprovet när jag känner för det, när jag tycker att det passar.
och det känns så himla skönt. att hon förstod. så ska lärare vara, de ska förstå.
ska försöka att få klar det där provet till nästa vecka, skönt att ha det gjort ändå.
hade praktiskt prov idag på hemkunskapen, tror det gick bra. jag och eli gjorde crepe med svampfyllning.
så jävla gott det var asså. mådde illa efteråt eftersom jag åt alldeles för mycket. men gött va det.

nu ska jag fortsätta chilla. men om ett tag hade jag tänkt fixa i mitt rum, de ser för taskigt ut där asså.
ikväll är det träning, och det ska bli riktigt skönt att få träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0