måndag

gick hem från skolan. fick sån fruktansvärd mensvärk. ni vet när man får så ont att man inte kan röra sig man bara lutar sig framåt och hyperventilerar typ. så jag åkte hem istället. sen va de mycket folk på bussen, trodde jag skulle svimma. nu är jag hemma iallafall och just nu är de lugnt men de kommer och går. dessutom har jag världens jävla huvudvärk. tabletten jag fick hjälper inte. måste nog be mamma fixa nån läkartid eller om de finns receptfritt så jag kan få några värstingtabletter eller så.
nu tänkte jag väl ta de chill en stund. vet inte riktigt vad jag ska hitta på. ska plugga hemkunskap iallafall eftersom jag har prov imorgon. läsa lite engelska kanske man skulle ta och göra också.
teater ikväll, vill så gärna gå. men får se hur jag mår.


Kommentarer
Postat av: Odinleila

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-03-29 @ 13:07:23
URL: http://odinleila.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0