rostig kärlek

idag har jag verkligen legat och degat i sängen hela dagen. HELA DAGEN. inte rört en fena. förrutom när jag skulle käka. sen titta jag på de där "så mycket bättre" med mamma. sen tillbaka till sängen och här sitter jag igen. men ska snart gå och lägga mig och ställa klockan så man pallar gå till skolan på måndag hur hemskt det än låter.
innan jag somnar ska jag kolla igenom hemkunskapen lite sen ska jag nog slänga in en disney i VHS:en. för jag kommer ju inte somna så fort jag lägger huvudet på kudden precis.
får väl se vad som händer imorgon, inget bestämt.
nästa månadspeng blir håret änny mörkare, de är för ljust nu. så ni vet liksom.

nej. puss och gonatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0