vet ni att..

jag älskar att träna men är för lat för att göra det. jag får lätt panikångest när jag är pressad, stressad eller mår psykiskt dåligt. jag önskar mig en pojkvän i julklapp. jag har varit duktig och pluggat jätte mycket NO idag. jag hatar pizza. jag är totalt beroende av musik. jag älskar att pussas och kramas. jag tycker väldigt mycket om värmeljus. min favoritplats är mitt rum. min favoritsak är datan. jag saknar en viss person väldigt mycket. jag fryser ofta och är alltid kall om mina tår och fingrar. jag stökar ner mitt rum jätte fort. jag önskar jag var äldre än vad jag är nu. jag vill verkligen åka till Prag med laget i sommar. jag vill inte gå ett gumnasium i stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0