i try to forgive but it's not enough

vaknade av ett riktigt jobbigt illamående så jag blev hemma från skolan idag. somnade om, och drömde världens mest konstigaste dröm. när jag vakna hade illamåendet gått över i huvudvärk.
nu har jag stigit upp, klätt på mig kladdat på lite smink och ska dra mig till frissan lite snabbt. mamma hade varit och klippt sej imorse och fixade en tid till mig kl 2. och klippa mig behöver jag verkligen! ska fråga vilken hårfärg jag skulle passa i också, för jag vill göra nått med mitt hår. tycker det är lite tråkigt nu. men ska inte färga nått idag. bara fråga vad som skulle passa och fundera lite.
när jag kommer hem ska jag nog städa i mitt rum sen ska jag plugga. pluggar hela tiden nu känns det som. de är lite snurrigt. jag är snurrig över huvudataget nu. mitt liv är snurrigt. och allt bara snurrar. heh... aja, ska sätta på mig strumpor nu. puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0