s y s t r a r



Vänner. Änglar. Systrar.
Tack för att ni finns hos mig.
Tack för att ni ställer upp.
Tack för att ni får mig att le när jag mår som sämst.
Tack för att ni tröstar mig.
Tack för att ni skrattar med mig.
Tack för att ni gråter med mig.
Tack för att ni håller i mig, och inte släpper mig.
Jag skulle kunna leva utan er, men mitt liv skulle inte vara detsamma då.
Mitt liv skulle vara väldigt tomt utan er.
Tack för att ni lyssnar. 
Tack för era svar på mina frågor.
Tack för era goda råd.
Tack för att ni låter mig vara den jag är.

Jag kommer alltid finnas för er. Jag kommer inte försvinna.
Jag kommer lyssna på er. Jag kommer gråta med er. Jag kommer skratta med er.
Jag kommer trösta er. Jag kommer alltid vara den stadiga axeln ni kan luta huvudet mot.
Jag kommer låta er vara dem ni är, jag kommer aldrig försöka ändra på er. För ni är perfekta i mina ögon.
Jag kommer ställa upp för er, i vått och torrt.
För det är det som vänner är till för.
Ni är det finaste jag vet, älskar er mina systrar. <3













Kommentarer
Postat av: Maria

Va fint sagt älsking! Älskar dig! lämnar dig aldrig <333333

2010-10-16 @ 15:00:41
URL: http://ccheerry.blogg.se/
Postat av: becka

asså shit love u gumman, du är så söt! jag skulle göra det för dej tusengånger om! pusss min sötaste evelina <3333

2010-10-16 @ 21:49:33
Postat av: Lollo

du är så söt gumman.. <3

2010-10-28 @ 20:00:13
URL: http://louisefasth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0