sjuuuuk

Sitter här i soffan hos mamma. ganska trött och slut i kroppen. förkyld och rethosta. feber på gång kanske också?
tänkte att jag kanske skulle gå över till pappa och sova där resten av veckan men jag orkar nog inte. även fast han bor i huset bredvid så har jag inte ork att gå över. har ingen ork till nånting. menmen.. ska rensa i mina byrålådor och plugga. städa upp i mitt rum igen också. helt otroligt va jag kan få de stökigt fort.
känner att jag e varm men samtidigt så känner jag mig ändå frussen. hmmm.. tappa upp ett bad kanske?


Kommentarer
Postat av: Faster Jessica

Hoppas att du snart känner dig bättre!

Wilma är hemma med samma skit.

Puss o kram från faster <3

2010-10-21 @ 08:53:42
URL: http://sorundamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0