torsk

match kl 10 mot täby, torska med 4-0. spelade segt, jag va seg. dåligt humör och less efteråt. mamma och jag käka på donken i älvsjö. kom hem satte mig här. och nu ska jag nog bada, med ansiktsmask och bra musik från spotify. sen ska jag plugga. K ville göra nått men jag måste plugga, tror han blev lite sur när jag sa nej. men plugga måste man.
har pratat med mamma om västerås. vi får se, kanske får pendla. om jag ens får och kan komma in i skolan. vill verkligen! fast helst flytta också men man får väl ta de man får. och jag antar att om jag bara kan få gå i skola nån annanstans så kanske de blir bättre. vill verkligen inte gå i gymnasium eller ens bo i stockholm. nej, jag vill härifån.
men nu ----> badkaret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0