where they go hardcore and there's glitter on the floor

hemma idag, ni skulle hört hur jag lät imorse. som en knarkare från plattan. kan ju säga att hakam fick sig en chock när jag sa gomorron.. ringde mia direkt och sa att jag inte kom på träningen och messade mamma och sa att hon skulle sjukanmäla mig. har bara suttit vid datan idag och slappat. fick ett ryck och sminka mig lite. sjukt bra sminkdag idag och så är man sjuk.. men vad ska man göra?
igår kväll va jag dö hängig, låg i badet i typ nån timme, råkade somna i badkaret. sen låg jag i soffan och prata med T i telefon.
ska försöka rycka upp mig och snygga till lite här. annars får väl mamma flipp. måla om naglarna och måla tånaglarna ska jag nog göra också. men vilken färg är den stora frågan? jag återkommer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0